Let me go :')

Assalamualaikum, lama tak update blog kan? Err sorry, ceq busy ehh >.< Hihik okay aku nak cakap siket pasal someone. Hmmmmm, taktau nak cerita macam mana. Aku sayang dia, aku rindu dia, aku nak text dgn dia mcm biasa. Arghhh please ah jangan buat aku mcmni, aku boleh jadi gilaa disebabkan kau kay? Thanks sesangat cause selalu ada dengan aku dulu. And now, kita dah takde pape. Yeah, I will never forget you boy and I'm gonna miss you. Err berat gila hati aku nih nak tulis semua nih. Tapi aku kena kuatkan semangat juga! Aku takboleh nangis dah mcm dulu :') Ogeh ogeh, pretend happy is awesome! Sorry for everything k? Please take a good care of yourself, jangan careless dah kay lepas nih? Kita still kawan kan? Yeahman! Kita still kawan mcm biasa. You knowed that I love you so much :) Be strong, then I'm strong. I have no one. So let me go. Wish me luck k? Thanks goodbye boboiboy ♥

No comments:

Post a Comment