I'm tired. Too tired :'/

Assalamualaikum, hm sorry dah lama tak update blog kay? Sebab pc bapok kita dah pergi jual dkt mana entah, dia taknak bagi kita online dah. Hahah lantaklah mereka--' Okay nak cakap siket je nih, I have no more time to 'membebel' macam maknenek. Err kay, aku taktau apa yang tgh berlaku sekarang ni. Taktau apa yg aku dah buat dekat kau, taktau apa salah aku, aku taktau aku taktau aku taktau! Please bgtau aku skng, aku penatlah dengan semua nih. Seriously I'm not a strong girl :') Mata aku pun dah penat nak menangis bagai. Aku sayang kau, sayang sangat sangat. Tapi aku taktau kenapa senang sangat kau cakap cmtu skng. Sumpah aku tak faham duh! Please jangan buat aku mcm nih, aku tak kuat sorang sorang tanpa kau. Kalau kau ada msalah, kita bawa lah berbincang weh. Janganlah cakap benda benda yg boleh buat aku menangis. Tolong k? Aku taknak gaduh dgn kau, aku taknak kehilangan kau. I'm begging you now, GIRL! Jangan mudah give up, I'm here if you need me. Always! Semua orang ada masalah, ingat tuu :') Sampai mati pun aku takkan pernah lupakan kau! Tak akan pernah okay?! Kalau aku takde masa untuk dengar masalah kau, aku minta maaf daripada hujung rambut hingga hujung kaki. Kau jage lah diri kau baik baik okay? I'll always love you, remember that please! I'm Sorry Goodbye :'(


No comments:

Post a Comment